Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22976
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМосійчук, Леонід Васильович-
dc.contributor.authorДзюбановський, Андрій-
dc.date.accessioned2021-11-17T13:48:10Z-
dc.date.available2021-11-17T13:48:10Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationМосійчук Л., Дзюбановський А. Аналіз результатів експертного визначення змісту предмету “фізичне виховання” у педагогічних вищих навчальних закладах (відповідно до кредитно-модульної системи підготовки фахівців) // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2007. № 3. C. 43–48.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22976-
dc.description.abstractРозкриваються шляхи, що визначають завдання фізичної культури у педагогічних вищих навчальних закладах (ВНЗ), їх важливість у задоволенні особистих і суспільних потреб, роль різних видів дій для їх вирішення згідно з вимогами Болонської системи. Обґрунтовано систему оцінки діяльності студентів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.titleАналіз результатів експертного визначення змісту предмету “фізичне виховання” у педагогічних вищих навчальних закладах (відповідно до кредитно-модульної системи підготовки фахівців)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2007. № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mosiichuk_Dziubanovskyi.pdf377,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.