Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22998
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКостишина, Галина-
dc.date.accessioned2021-11-18T11:14:22Z-
dc.date.available2021-11-18T11:14:22Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationКостишина Г. Технологія формування навчально-пізнавальної діяльності студентів вищих технічних навчальних закладів // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2007. № 4. C. 8–16.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22998-
dc.description.abstractУ статті визначено психолого-педагогічні особливості технології формування професійних знань, способів дій, когнітивного стилю навчальної діяльності студентів вищих технічних навчальних закладів. Технологія формування навчально-пізнавальної діяльності під час вивчення фундаментальних дисциплін передбачає три основні етапи: орієнтаційний, навчально-моделювальний і результативно-корекційний. У процесі експериментальної роботи виявлено основні елементи послідовних мовленнєвих дій, спрямованих на зміну когнітивної структури студентів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.titleТехнологія формування навчально-пізнавальної діяльності студентів вищих технічних навчальних закладівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2007. № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kostyshyna.pdf390,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.