Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23016
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМорська, Лілія-
dc.date.accessioned2021-11-18T13:25:47Z-
dc.date.available2021-11-18T13:25:47Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationМорська Л. Проектування процесу підготовки майбутнього вчителя іноземних мов до застосування інформаційних технологій у професійній діяльності // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2007. № 4. C. 60–65.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23016-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано особливості моделювання процесу підготовки майбутніх учителів іноземних мов до використання інформаційних технологій у педагогічній діяльності. Проаналізовано підходи до проектування цього процесу та виокремлено системний підхід як базовий для побудови моделі підготовки.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.titleПроектування процесу підготовки майбутнього вчителя іноземних мов до застосування інформаційних технологій у професійній діяльностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2007. № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Morska.pdf344,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.