Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23055Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Волошанська, Ірина | - |
| dc.date.accessioned | 2021-11-19T09:29:37Z | - |
| dc.date.available | 2021-11-19T09:29:37Z | - |
| dc.date.issued | 2007 | - |
| dc.identifier.citation | Волошанська І Сутність та зміст суб’єкт-суб’єктних стосунків у процесі виховання // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2007. № 5. C. 22–25. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23055 | - |
| dc.description.abstract | У статті проаналізовано та обґрунтовано зміст і сутність суб’єкт-суб’єктних взаємовідносин між педагогом та вихованцем у процесі їх взаємодії. Визначено чинники, умови та шляхи встановлення цих стосунків у виховному процесі, доведено необхідність гуманізації та гуманітаризації освіти і виховання в сучасних умовах. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk | uk_UA |
| dc.publisher | ТНПУ ім. В. Гнатюка | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | Педагогіка; | - |
| dc.title | Сутність та зміст суб’єкт-суб’єктних стосунків у процесі виховання | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| dc.language.rfc3066 | uk | |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2007. № 5 | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Voloshanska.pdf | 168,16 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.