Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23136Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Купенко, Олена | - |
| dc.date.accessioned | 2021-11-22T13:06:01Z | - |
| dc.date.available | 2021-11-22T13:06:01Z | - |
| dc.date.issued | 2021-05-13 | - |
| dc.identifier.citation | Купенко О. Завдання та практики для створення індивідуальних освітніх траєкторії майбутніх фахівців із соціальної роботи // Соціальна робота: виклики сьогодення : збірник наукових праць за матеріалами Х Міжнародної науково-практичної конференції (13-14 травня 2021 р.). Тернопіль : ТНПУ імені В. Гнатюка, 2021. С. 223-228 | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23136 | - |
| dc.description.abstract | Індивідуальна освітня траєкторія розглянута як умова та результат студентоцентрованого процесу професійної підготовки майбутніх фахівців із соціальної роботи. Акцентується особлива доцільність індивідуальної освітньої траєкторії в умовах дистанційного навчання через карантинні обмеження. Розглянуті приклади пропедевтичних завдань для активізації студентів у розробленні індивідуальної освітньої траєкторії. Визначено особливий випадок роботи із студентами, які не мають достатніх навичок самоорганізації в навчальній діяльності. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk | uk_UA |
| dc.publisher | ТНПУ ім. В. Гнатюка | uk_UA |
| dc.subject | індивідуальна навчальна траєкторія | uk_UA |
| dc.subject | пропедевтичні завдання | uk_UA |
| dc.subject | етапи позитивних змін | uk_UA |
| dc.title | Завдання та практики для створення індивідуальних освітніх траєкторії майбутніх фахівців із соціальної роботи | uk_UA |
| dc.type | Conference Abstract | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Соціальна робота: виклики сьогодення | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 53_Kupenko.pdf | 528,29 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.