Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23312
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВасилькова, Ольга-
dc.date.accessioned2021-11-26T09:36:16Z-
dc.date.available2021-11-26T09:36:16Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationВасилькова О. Мотивація до подолання криз професійного розвитку вчителя як складова його педагогічної культури // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2007. № 7. C. 18-28.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23312-
dc.description.abstractУ статті висвітленні результати теоретико-емпіричного дослідження проблеми мотивації до подолання криз професійного розвитку вчителя як складової його педагогічної культури. Обґрунтовані соціально-психологічні детермінанти перебудови мотиваційно-смислової сфери вчителя на різних фазах його кризових переживань. Окреслені можливі «моделі виходу» з кризового стану, що є певним відбиттям рівня сформованості професійно-культурних цінностей вчителя.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.titleМотивація до подолання криз професійного розвитку вчителя як складова його педагогічної культуриuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2007. № 7

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vasylkova.pdf383,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.