Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23315
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГуревич, Роман-
dc.date.accessioned2021-11-26T10:40:19Z-
dc.date.available2021-11-26T10:40:19Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationГуревич Р. Формування інформаційної компетентності майбутніх учителів засобами мультимедіа–технологій // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2007. № 7. C. 37-44.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23315-
dc.description.abstractРозглянуто співвідношення та взаємозв’язок термінів “компетенція” та “компетентність”. Визначено поняття “ключова компетенція”. Наведено перелік ключових компетенцій у сфері освіти. Розглянуто можливості мультимедіа-технологій у формуванні інформаційної та комунікативної компетентності майбутніх педагогів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.titleФормування інформаційної компетентності майбутніх учителів засобами мультимедіа–технологійuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2007. № 7

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Hurevych.pdf338,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.