Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23322
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТуранов, Юрій Олексійович-
dc.contributor.authorПашинський, Анатолій Михайлович-
dc.date.accessioned2021-11-26T11:04:04Z-
dc.date.available2021-11-26T11:04:04Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationТуранов Ю. О., Пашинський А. М. Педагогічна практика як засіб формування професійної компетентності майбутнього вчителя трудового навчання // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2007. № 7. C. 63-68.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23322-
dc.description.abstractРозкрито актуальність компетентнісного підходу та визначено причини, що знижують ефективність педагогічної практики. Вказано основні шляхи підвищення ефективності педагогічної практики студентів інженерно-педагогічних факультетів в сучасній загальноосвітній школі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.titleПедагогічна практика як засіб формування професійної компетентності майбутнього вчителя трудового навчанняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2007. № 7

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Turanov_Pashynskyi.pdf360,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.