Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24053
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВихрущ, Віра-
dc.contributor.authorМатіяш, Валентина Василівна-
dc.date.accessioned2022-01-11T12:49:33Z-
dc.date.available2022-01-11T12:49:33Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationВихрущ В., Матіяш В. Педагогічні основи вдосконалення контрольно- оцінної діяльності у педагогічному вузі в умовах Болонської конвенції // Науковий вісник Чернівецького університету. Вип. 299 : Педагогіка та психологія. Чернівці, Чернівецький нац. ун-т ім. Ю Федьковича, 2006. С. 35-39.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24053-
dc.description.abstractChceking-appreciate activity is an important element of studying progress. At the conditions of Bolonian agreement approaches to its organization must te specific. It must be realized on the conceptually new bases and at the system with the other structural components. The main feature of checking-appreciate activitity is democratism and credit-modal approach.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЧернівецький нац. ун-т ім. Ю Федьковичаuk_UA
dc.titleПедагогічні основи вдосконалення контрольно- оцінної діяльності у педагогічному вузі в умовах Болонської конвенціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vykhrushch_Matiiash_V.pdf6,29 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.