Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24146
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМатіяш, Валентина Василівна-
dc.date.accessioned2022-01-20T11:36:11Z-
dc.date.available2022-01-20T11:36:11Z-
dc.date.issued2018-03-30-
dc.identifier.citationМатіяш В. Генезис становлення педагогічного краєзнавства // Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації : матеріали ХХХІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (30 березня 2018 року). Переяслав-Хмельницький, 2018. Вип. 34. С. 284-287uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24146-
dc.description.abstractРозглянуто дефініції “краєзнавство”, “педагогічне краєзнавство”; акцентовано увагу на різні підходи до тлумачення вищезазначених феноменів; визначено їх зміст та структуру; виявлено предмет та об’єкт педагогічного краєзнавства, а також його напрями; доведено, що педагогічне краєзнавство може виступати як засіб підготовки майбутніх фахівців.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПереяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковородиuk_UA
dc.subjectкраєзнавство,uk_UA
dc.subjectбатьківщинознавство,uk_UA
dc.subjectпедагогічне краєзнавствоuk_UA
dc.titleГенезис становлення педагогічного краєзнавстваuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Matiysh_Conf_Tenden.pdf835,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.