Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/241Полная запись метаданных
| Поле DC | Значение | Язык |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Сеньовська, Надія Леонідівна | - |
| dc.date.accessioned | 2011-09-26T08:33:12Z | - |
| dc.date.available | 2011-09-26T08:33:12Z | - |
| dc.date.issued | 2010-08 | - |
| dc.identifier.citation | Сеньовська, Н. Л. Особливості підготовки майбутніх учителів до професійної саморегуляції в процесі лабораторно-практичних занят Особливості підготовки майбутніх учителів до професійної саморегуляції в процесі лабораторно-практичних занять з педагогіки / Н. Л. Сеньовська // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2010. – № 2. – С. 23-27. | en_US |
| dc.identifier.uri | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/241 | - |
| dc.description.abstract | Охарактеризовано поняття «професійна саморегуляція педагога», висвітлено її значення в контексті фахової діяльності. Описано особливості підготовки майбутніх учителів до професійної саморегуляції в процесі лабораторно-практичних занять курсу педагогіки з елементами тренінгу. Запропоновано методику організації основних етапів пар, деталізовано особливості проведення останніх. Конкретизовано реалізацію принципів навчання у контексті мети дослідження. | en_US |
| dc.description.abstract | Охарактеризированно понятие «профессиональная саморегуляция педагога», описано ее значение в контексте практической деятельности. Анализируются особенности подготовки будущих учителей к профессиональной саморегуляции в процессе лабораторно-практических занятий курса педагогики с элементами тренинга. Предложено методику организации основных этапов пар, детализированы особенности проведения последних. Конкретизирована реализация дидактических принципов в контексте цели исследования. | en_US |
| dc.description.abstract | The article defines the essence of the term «teachers professional self-regulation» and deals with this phenomenn in the activity of modern pedagogues. Theanalygig of particular conditions and ways of forming professional self-regulation during pedagogical laboratory-practical lessons with elements of training has been presented. Principles of forming the ability of professional self-regulation of future teachers have been concretized. | en_US |
| dc.language.iso | uk | en_US |
| dc.publisher | Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка | en_US |
| dc.subject | професійна саморегуляція вчителя | en_US |
| dc.subject | лабораторно-практичні заняття | en_US |
| dc.subject | зміст | en_US |
| dc.subject | методи та принципи формування умінь і навичок фахової саморегуляції | en_US |
| dc.title | Особливості підготовки майбутніх учителів до професійної саморегуляції в процесі лабораторно-практичних занять з педагогіки | en_US |
| dc.title.alternative | Особенности подготовки будущих учителей к профессиональной саморегуляции в процессе лабораторно-практических занятий по педагогике | en_US |
| dc.title.alternative | Particularity of future teachers preparation to professional self-regulation during pedagogical laboratory-practical lessons | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| dc.rights.holder | © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка" | uk |
| Располагается в коллекциях: | Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2010, № 2 | |
Файлы этого ресурса:
| Файл | Описание | Размер | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Senjovska.pdf | 123,18 kB | Unknown | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.