Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2436
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКарпенко, Ореста Євгенівна-
dc.date.accessioned2013-01-28T12:02:41Z-
dc.date.available2013-01-28T12:02:41Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationКарпенко, О. Є. Педагогічні ідеї Германа Гмайнера та їх реалізація в Австрії та Німеччині (друга половина ХХ – початок ХХI століття) [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед.наук :13.00.01 - загальна педагогіка та історія педагогіки / О. Є. Карпенко ; ТНПУ ім. В. Гнатюка. – Тернопіль, 2012. – 19 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2436-
dc.descriptionЗахист дисертації відбудеться 14 грудня 2012 р. о 10.00 год. на засіданні спеціалізованої вченої ради Д 58.053.01 у Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка за адресою: зала засідань, вул. М. Кривоноса, 2, м. Тернопіль, 46027. З дисертацією можна ознайомитися в бібліотеці Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка за адресою: вул. М. Кривоноса, 2, м. Тернопіль, 46027.uk_UA
dc.description.abstractУ дисертації здійснено цілісний аналіз педагогічних ідей Г.Гмайнера; обґрунтовано етапи їх розвитку; розкрито його внесок в опікунську теорію та практику виховання дітей-сиріт у СОС дитячих містечках Австрії та Німеччини впродовж другої половини ХХ – початку ХХІ ст., узагальнено діяльність SOS-Kinderdorf International, наукових та освітніх установ щодо поширення педагогічних ідей Г. Гмайнера; окреслено їх актуальність для українського соціуму. За результатами дослідження розроблено програму спецкурсу “Освітня концепція Германа Гмайнера та її реалізація у країнах німецькомовного простору”.uk_UA
dc.description.abstractДиссертация посвящена изучению педагогических взглядов Г. Гмайнера на проблемы воспитания детей-сирот, которые определялись общими закономерностями развития общества, сложившимися в Австрии во второй половине ХХ в., состоянием педагогической теории и практики немецкоязычных стран в контексте образования институциональных форм воспитания детей-сирот, в которой можно выделить четыре стадии: дом спасения, концепция социально- педагогического воспитания И. Г.Вихерна, концепция социалистического воспитания А. Макаренко, концепция СОС-детских деревень Г. Гмайнера. Определено, что основными факторами формирования личности Г. Гмайнера как педагогической персоналии были семейная среда (ранняя потеря матери, судьба брата Антона, опека сестры Эльзы, гармоничная семейная жизнь), обучение в гимназии и университете (изучение истории, философии, социальной опеки и воспитания в разных странах мира, медицины), социальное окружение (атмосфера эмпатии и поддержки со стороны украинской семьи зимой 1943 г., разговор с 12-летним сиротой зимой 1947 г. в Иннсбруке, создание и взаимодействие в группе “StoЯtrupp”), попечительская деятельность.uk_UA
dc.description.abstractIn the dissertation a thorough analysis of H. Gmeiner’s pedagogical ideas has been made; the stages of have been grounded; his contribution to tutorial theory and practice of education of children-orphans in SOS Children’s Villages in Austria and Germany during the second half of the XX – the beginning of the XXI century has been opened; the activity of SOS-Kinderdorf International, scientific and educational establishments concerning the distribution of H. Gmeiner’s pedagogical ideas has been generalized; the importance of his pedagogical ideas for Ukrainian society has been outlined. On the basis of the results of this research the special course program “Hermann Gmeiner’s educational conception and its realization in the countries of German-speaking space” has been developed.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.subjectГерман Гмайнерuk_UA
dc.subjectСОС-дитяче містечко,uk_UA
dc.titleПедагогічні ідеї Германа Гмайнера та їх реалізація в Австрії та Німеччині (друга половина ХХ – початок ХХI століття)uk_UA
dc.title.alternativeПедагогические идеи Германа Гмайнера и их реализация в Австрии и Германии (вторая половина ХХ – начало ХХІ века)uk_UA
dc.title.alternativePedagogical ideas of Hermann Gmeiner and their realization in Austria and Germany (the second half of the XX – the beginning of the XXI century).uk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Располагается в коллекциях:13.00.01 - Загальна педагогіка та історія педагогіки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Karpenko_O_Y.pdf329,03 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.