Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24584
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГорошко, А.-
dc.date.accessioned2022-02-08T09:30:40Z-
dc.date.available2022-02-08T09:30:40Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationГорошко А. Особливості формування конкурентостійкості підприємств сільського зеленого туризму на засадах маркетингу / наук. кер. І. В. Поплавська // Магістерські студії географічного факультету ТНПУ ім. В. Гнатюка : збірник наукових праць. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2021. Вип. 1 (4). С. 54-58uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24584-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.titleОсобливості формування конкурентостійкості підприємств сільського зеленого туризму на засадах маркетингуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Магістерські студії географічного факультету ТНПУ ім. В. Гнатюка. Вип. 1 (4)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13_Goroshko.pdf421,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.