Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/246
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКондратюк, Вікторія Вікторівна-
dc.date.accessioned2011-09-26T08:56:24Z-
dc.date.available2011-09-26T08:56:24Z-
dc.date.issued2010-08-
dc.identifier.citationКондратюк, В. В. Основні напрямки підготовки майбутнього вчителя до роботи в умовах профільної школи / В. В. Кондратюк // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2010. – № 2. – С. 50-55.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/246-
dc.description.abstractРозкрито суть основних понять, які визначають основні напрямки підготовки майбутніх вчителів до роботи в умовах профільної школи. Показано, що центральним елементом професійної підготовки є «готовність». Розкрито та охарактеризовано основні компоненти готовності майбутніх вчителів до профільного навчання учнів: потрібнісно-мотиваційний, операційно-діяльнісний, рефлексивно-оцінювальний.en_US
dc.description.abstractОпределены ключевые понятия, определяющие основные направления подготовки будущих учителей к работе в условиях профильной школы. Показано, что центральным элементом профессиональной подготовки является «готовность». Раскрыто и охарактеризованы основные компоненты готовности будущих учителей к профильному обучению учащихся: потребностно-мотивационный, операционно-деятельностный, рефлексивно-оценочный.en_US
dc.description.abstractThe article deals with the revealing of the essence of the main notions determining basic directions of future teachers training to setting about their work in vocational technical school. The notion “availability» has been defined as a central element of occupational training. Basic components of a future teacher availability to vocational training of pupils such as motivational, operational and reflexive-evaluative have been defined and characterized.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаen_US
dc.subjectпідготовкаen_US
dc.subjectпрофільне навчанняen_US
dc.subjectпрофесійна підготовкаen_US
dc.subjectготовністьen_US
dc.subjectсфера діяльності особистостіen_US
dc.titleОсновні напрямки підготовки майбутнього вчителя до роботи в умовах профільної школиen_US
dc.title.alternativeОсновные направления подготовки будущего учителя к работе в условиях профильной школыen_US
dc.title.alternativeThe main areas of future teacher training to work in a school profileen_US
dc.typeArticleen_US
dc.rights.holder© "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"uk
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2010, № 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Kondratyk.pdf131,33 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.