Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/25775
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Скасків, Ганна Михайлівна | - |
dc.contributor.author | Горин, Христина Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-06-10T08:25:04Z | - |
dc.date.available | 2022-06-10T08:25:04Z | - |
dc.date.issued | 2022-04-28 | - |
dc.identifier.citation | Скасків Г. М., Горин Х. В. Впровадження технологій гейміфікації при вивченні основ алгоритмізації та програмування // Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали ІX Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 28 квітня, 2022). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2022. С. 20-23 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/25775 | - |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | ТНПУ ім. В. Гнатюка | uk_UA |
dc.title | Впровадження технологій гейміфікації при вивченні основ алгоритмізації та програмування | uk_UA |
dc.type | Conference Abstract | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Skaskiv.pdf | 231,5 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.