Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/25775
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСкасків, Ганна Михайлівна-
dc.contributor.authorГорин, Христина Володимирівна-
dc.date.accessioned2022-06-10T08:25:04Z-
dc.date.available2022-06-10T08:25:04Z-
dc.date.issued2022-04-28-
dc.identifier.citationСкасків Г. М., Горин Х. В. Впровадження технологій гейміфікації при вивченні основ алгоритмізації та програмування // Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали ІX Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 28 квітня, 2022). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2022. С. 20-23uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/25775-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.titleВпровадження технологій гейміфікації при вивченні основ алгоритмізації та програмуванняuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Розташовується у зібраннях:Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Skaskiv.pdf231,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.