Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/26510
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗазуліна, Людмила-
dc.date.accessioned2022-09-16T11:36:58Z-
dc.date.available2022-09-16T11:36:58Z-
dc.date.issued1999-
dc.identifier.citationЗазуліна Л. Проблеми розуміння діалогу та діалогічності: актуальна перспектива // Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 1999. № 1. С. 69-81.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/26510-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський державний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.titleПроблеми розуміння діалогу та діалогічності: актуальна перспективаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 1999, № 1.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16.pdf11,8 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.