Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/266
Название: | Особистісно орієнтовані технології навчання німецької мови в економічних вищих навчальних закладах |
Другие названия: | Личностно ориентированные технологии обучения немецкого языка в экономических высших учебных заведениях Person oriented technologies of german language teaching in higher economic educational institutions |
Авторы: | Боднар, Уляна Степанівна |
Библиографическое описание: | Боднар, У. С. Особистісно орієнтовані технології навчання німецької мови в економічних вищих навчальних закладах / У. С. Боднар // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2010. – № 2. – С. 168-172. |
Дата публикации: | авг-2010 |
Издательство: | Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка |
Ключевые слова: | особистісно орієнтоване навчання іноземної мови педагогічна технологія суб’єктний досвід суб’єкт-суб’єктні відносини |
Краткий осмотр (реферат): | Висвітлена доцільність впровадження та визначено найбільш прийнятні особистісно орієнтовані технології навчання у процесі вивчення німецької мови студентами економічних ВНЗ. Зазначено, що особистісно орієнтовані технології: проектна технологія, педагогічна технологія індивідуальної підтримки, сугестивна технологія та інші спрямовані на розвиток природних індивідуальних здібностей студента і становлення його суб’єктності. Показано целесообразность внедрения и определены наиболее приемлемые личностно ориентированные технологии обучения в процессе изучения немецкого языка студентами экономических вузов. Указано, что личностно-ориентированные технологии: проектная технология, педагогическая технология индивидуальной поддержки, суггестивная технология и другие направлены на развитие природных индивидуальных способностей студента и становление его субъектности. The article is dedicated to the question of introduction and defining the most appropriate person oriented teaching technologies in the process of German language study by the students of higher economic educational institutions. It has been noted that person oriented technologies: project terminology, pedagogical technology of individual support, suggestive technology and other are aimed at natural person abilities of a student. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/266 |
Владелец авторского права: | © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка" |
Располагается в коллекциях: | Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2010, № 2 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Bodnar.pdf | 105,73 kB | Unknown | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.