Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
                
    
    http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/26817| Название: | Формування позитивної мотивації студентів до керівництва художньо-конструктивною діяльністю дітей дошкільного віку у процесі професійної підготовки | 
| Авторы: | Борин, Галина Василівна Чайка, Володимир Мирославович | 
| Библиографическое описание: | Борин Г. В., Чайка В. М. Формування позитивної мотивації студентів до керівництва художньо-конструктивною діяльністю дітей дошкільного віку у процесі професійної підготовки// International scientific innovations in human life : Proceedings of XIV International Scientific and Practical Conference (Manchester, United Kingdom 4-6 August 2022). Manchester, 2022. P. 211–214. | 
| Дата публикации: | 4-авг-2022 | 
| Ключевые слова: | майбутні вихователі закладів дошкільної освіти мотивація художньо-конструктивна діяльність заклад вищої освіти діти дошкільного віку творчість | 
| Краткий осмотр (реферат): | У дослідження проаналізовано особливості формування позитивної мотивації студентів до керівництва художньо-конструктивною діяльністю дітей дошкільного віку у процесі професійної підготовки. Зроблено висновок з приводу того, що художньо-конструктивна діяльність дітей базується на урахуванні індивідуальних особливостей дітей. Уточнено, що важливими напрямами підготовки студентів є формування позитивної мотивації на творчу взаємодію з дітьми, урахування індивідуальних особливостей здобувачів освіти під час навчальної та творчої художньо- конструктивної діяльності. | 
| URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/26817 | 
| ISBN: | 978-92-9472-195-2 | 
| Располагается в коллекциях: | Тези конференцій | 
Файлы этого ресурса:
| Файл | Описание | Размер | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Boryn_Chaika.pdf | 911,57 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть | 
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

