Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/27070
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коллі-Шамне, Анжеліка Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-11-08T08:24:44Z | - |
dc.date.available | 2022-11-08T08:24:44Z | - |
dc.date.issued | 2022-09-29 | - |
dc.identifier.citation | Коллі-Шамне А. В. Психолого-педагогічний потенціал концепту «зона найближчого розвитку» в організації професійної підготовки майбутніх фахівців у закладах освіти // Теорія і практика підготовки конкурентоспроможного фахівця як вектор освітніх парадигм : Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (29-30 вересня 2022 року, м. Тернопіль). Тернопіль : Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, 2022. C. 127-132. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/27070 | - |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Тернопільський національний педагогічнийуніверситет імені Володимира Гнатюка | uk_UA |
dc.title | Психолого-педагогічний потенціал концепту «зона найближчого розвитку» в організації професійної підготовки майбутніх фахівців у закладах освіти | uk_UA |
dc.type | Conference Abstract | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Теорія і практика підготовки конкурентоспроможного фахівця як вектор освітніх парадигм |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
koli.pdf | 338,81 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.