Інклюзивна освіта: ідея, стратегія, результат
                : [52]
		Головна сторінка зібрання
      Перегляд статистики
      
	Матеріали ІІ Всеукраїнської міждисциплінарної науково-практичної конференції з 
міжнародною участю на базі інклюзивно-ресурсного центру Тернопільського 
національного педагогічного університеті імені Володимира Гнатюка 
(м. Тернопіль, 20 жовтня 2022 р.) / Упор. Удич З.І., Шульга І.М. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2022. 209 с.
  
 
  
        Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 52
    
    
    
| Попередній перегляд | Дата випуску | Назва | Автор(и) | 
|  | 2022-10-20 | Законодавче регулювання дистанційної форми навчання дітей з особливими освітніми потребами в закладах загальної середньої освіти | Якимчук, Ганна | 
|  | 2022-10-20 | Формування інклюзивної компетентності майбутніх педагогів  у процесі професійної підготовки | Шульга, Ірина Мирославівна; Радченко, Ольга Яківна | 
|  | 2022-10-20 | Архітектурна доступність та безбар’єрність простору як форма реалізації концепції інклюзії у суспільстві | Чічель, Олександр | 
|  | 2022-10-20 | Діджиталізація реабілітаційного процесу дітей з прогресуючими м’язовими дистрофіями | Христова, Тетяна; Пюрко, Владислав; Пюрко, Ольга | 
|  | 2022-10-20 | Світовий досвід упровадження принципів інклюзії в освітню галузь | Хаміна, Анастасія; Колінько, Людмила | 
|  | 2022-10-20 | Можливості адаптацій та модифікацій  під час вивчення біології в умовах інклюзивного класу | Фесина, Уляна | 
|  | 2022-10-20 | Організація дистанційного навчання учнів з ООП:  виклики, реалії, рекомендації | Федус, Уляна | 
|  | 2022-10-20 | Ресурсна кімната vs сенсорна кімната | Удич, Зоряна Ігорівна; Удич, Мар’яна | 
|  | 2022-10-20 | Доступне середовище закладу вищої освіти для осіб з інвалідністю: переваги та недоліки | Тучковська, Ірина | 
|  | 2022-10-20 | Інклюзивний аспект  як вимір конкурентоспроможності національної освіти | Супрун, Дар’я | 
|  | 2022-10-20 | Адаптація дитини дошкільного віку з порушенням зору до умов ЗДО з використанням мультисенсорних засобів | Спіріна, Вікторія | 
|  | 2022-10-20 | Навчання впродовж життя у підготовці та перепідготовці фахівців спеціальної та інклюзивної освіти | Слозанська, Ганна Іванівна; Горішна, Надія Мирославівна | 
|  | 2022-10-20 | Деякі аспекти психолого-логопедичної підтримки дітей молодшого шкільного віку з дислалією в час війни | Сікорська, Леся | 
|  | 2022-10-20 | Формування готовності майбутнього соціального педагога до роботи в умовах інклюзивного освітнього середовища | Размолодчикова, Іванна | 
|  | 2022-10-20 | Проблема командотворення у реалізації психолого-педагогічного супроводу учня з особливими освітніми потребами | Павлик, Анна | 
|  | 2022-10-20 | Особливості функціонування психічних процесів  у молодших школярів із інтелектуальними труднощами:  перший та другий рівні підтримки | Омельченко, Ірина; Кобильченко, Вадим | 
|  | 2022-10-20 | Особливості соціалізації здобувачів освіти з особливими потребами у сучасному українському суспільстві | Новосьолова, Світлана; Главчева, Юлія | 
|  | 2022-10-20 | Інклюзивна освіта в Польщі | Нестайко, Ірина Миколаївна; Сеньовська, Надія Леонідівна | 
|  | 2022-10-20 | Складові інклюзивної компетентності учителя та менеджера закладу загальної середньої освіти | Мостецька, Олена | 
|  | 2022-10-20 | Особливості запровадження інклюзивного навчання в ЗДО комбінованого типу | Михальчук, Ліна | 
    
    
        Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 52