Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/27243
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГапон, Леся Олексіївна-
dc.date.accessioned2022-11-28T08:06:48Z-
dc.date.available2022-11-28T08:06:48Z-
dc.date.issued2022-07-05-
dc.identifier.citationГапон Л. О. Рейтинговий підхід до аналізу уроку словесності в адаптивному освітньому середовищі // Адаптивні процеси в освіті : збірник матеріалів (тез доповідей) 3-ої Міжнародної наукової літньої онлайн-школи (05.07-06.07.2022). Київ ; Харків : ГО «ШАУСПС», 2022. Вип. 2(5). С. 32-34uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/27243-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherГО «ШАУСПС»uk_UA
dc.titleРейтинговий підхід до аналізу уроку словесності в адаптивному освітньому середовищіuk_UA
dc.title.alternativeRating Approach to the Analysis of a Literature Lesson in an Adaptive Educational Environmentuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Hapon_l_o.pdf658,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.