Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
                
    
    http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/27945| Название: | Освітня парадигма суспільства знань | 
| Авторы: | Лещук, Галина Василівна Сорока, Ольга Вікторівна | 
| Библиографическое описание: | Лещук Г., Сорока О. Освітня парадигма суспільства знань // Парадигмальні виклики сучасного розвитку : колективна монографія. Чернігів : Науково-освітній інноваційний центр суспільних трансформацій, 2022. С. 156–169. | 
| Дата публикации: | 2022 | 
| Издательство: | Науково-освітній інноваційний центр суспільних трансформацій | 
| Краткий осмотр (реферат): | Розкрито сутність понять «парадигма», «педагогічна парадигма», «освітня парадигма». Схарактеризовано традиційні та сучасні освітні парадигми. Простежено ґенезу становлення суспільства знань у науковій думці. Окреслено сутнісні характеристики суспільства знань у соціологічному, епістемологічному, економічному та політологічному ракурсах. Зроблено висновок, що парадигмальні зрушення в різних сферах життя суспільства, зокрема, освітній, є закономірним наслідком суспільних змін. З’ясовано, що суспільство знань є новим концептом, який з одного боку, утверджує пріоритетність знань, з іншого – продукує ризики, пов’язані з якістю цих знань та наслідками їхнього впливу на соціум. Зазначено, що особливості суспільства знань стосовно сфери освіти полягають у радикальній зміні ролі освіти та знань, що зумовлює необхідність розвитку особистісного потенціалу індивіда через застосування інноваційних освітніх технологій. | 
| URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/27945 | 
| ISBN: | 978-617-95224-1-3 | 
| Располагается в коллекциях: | Монографії, розділи з монографій | 
Файлы этого ресурса:
| Файл | Описание | Размер | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Leshyk_Soroka_Kol_mon.pdf | 1,15 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть | 
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

