Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/28016
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтепанюк, Алла Василівна-
dc.contributor.authorГонтарук, Марія Василівна-
dc.date.accessioned2023-01-12T14:20:07Z-
dc.date.available2023-01-12T14:20:07Z-
dc.date.issued2022-05-29-
dc.identifier.citationСтепанюк А. В., Гонтарук М. В. Використання Qr-кодів у навчальному процесі з біології в основній школі // Modern science: innovations and prospects : the 9th International scientific and practical conference (May 29-31, 2022). Stockholm : SSPG Publish, 2022. P. 395-401uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/28016-
dc.description.abstractДосліджено історія створення технології QR-кодування та особливості її використання у процесі навчання шкільного курсу «Біології». Узагальено способи використання QR-кодів: за об’єктом кодування, місцем використання в освітньому процесі; за метою застосування на уроці; реалізацією функції, рівнем допомоги у застосуванні. Висвітлено методику впровадження QR-кодів на уроках «Біології» та результати її впровадження.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherSSPG Publishuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.subjectнавчальний предмет біологіяuk_UA
dc.subjectосновна школаuk_UA
dc.subjectтехнології QR-кодуванняuk_UA
dc.subjectвчителіuk_UA
dc.titleВикористання Qr-кодів у навчальному процесі з біології в основній школіuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Stepanjyk_4.pdf1,68 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.