Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
                
    
    http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/28380| Название: | «Маленькі жінки» Л. М. Олкотт: психологія дорослішання дівчини крізь призму типологізації | 
| Авторы: | Головій, Оксана Вакула, Юлія | 
| Библиографическое описание: | Головій О., Вакула Ю. «Маленькі жінки» Л. М. Олкотт: психологія дорослішання дівчини крізь призму типологізації // Українська філологія в контексті розвитку європейської наукової думки : матеріали всеукраїнської наукової конференції з міжнародною участю присвячені 85-річчю від дня народження професора Дмитра Бучка (10-11 листопада 2022 року). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2022. С. | 
| Дата публикации: | 10-ноя-2022 | 
| Издательство: | ТНПУ ім. В. Гнатюка | 
| Ключевые слова: | «дівчача проза» психологічний тип особистості (психотип) реалізм гендерні проблеми | 
| Краткий осмотр (реферат): | У статті проаналізовано специфіку розкриття американською письменницею Луїзою Мей Олкотт (1832 – 1888) психології дорослішання дівчини в романі «Маленькі жінки». З’ясовано, що письменниця розкриває цілісну концепцію дорослішання дівчини, виокремлюючи та характеризуючи чотири психологічних типи особистості та пов’язуючи їх не лише із психологічно-світоглядними домінантами, а й із сферою самореалізації: Меґ – розумовий психотип («Домогосподарка»), Джо – емоційний («Письменниця»), Бет – інтуїтивний («Музикантка»), Емі – сенсорний («Прекрасна дама»). Художньо-психологічна концепція Л. М. Олкотт передує психоаналітичній теорії К.-Ґ. Юнґа. | 
| URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/28380 | 
| Располагается в коллекциях: | Українська філологія в контексті  розвитку європейської наукової  думки | 
Файлы этого ресурса:
| Файл | Описание | Размер | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 28_Golovij_Vakula.pdf | 436,37 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть | 
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

