Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/28389
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБабій, Людмила Богданівна-
dc.contributor.authorКондратьєва, Тетяна Богданівна-
dc.date.accessioned2023-02-09T09:57:43Z-
dc.date.available2023-02-09T09:57:43Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationБабій Л., Кондратьєва Т. Роль педагогічної практики в процесі підготовки вчителя англійської мови: досвід проекту Британської ради «Шкільний вчитель нового покоління» // Практична підготовка здобувачів вищої освіти в умовах воєнного стану : матеріали міжфакультетського навчально-методичного семінару. Тернопіль : Вектор, 2022. С. 46-49uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/28389-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВекторuk_UA
dc.titleРоль педагогічної практики в процесі підготовки вчителя англійської мови: досвід проекту Британської ради «Шкільний вчитель нового покоління»uk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Розташовується у зібраннях:Практична підготовка здобувачів вищої освіти в умовах воєнного стану

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Babii_Kondratieva.pdf553,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.