Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/28462
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБрик, Вікторія-
dc.date.accessioned2023-02-15T09:00:18Z-
dc.date.available2023-02-15T09:00:18Z-
dc.date.issued2022-11-24-
dc.identifier.citationБрик В. Казкотерапія як засіб адаптації молодших школярів до навчання у початковій школі / наук. кер. О. В. Сорока // Соціальна робота: виклики сьогодення : збірник наукових праць за матеріалами ХІ Міжнародної науково-практичної конференції (24-25 листопада 2022 р.). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2022. С. 44-46uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/28462-
dc.description.abstractУ статті висвітлено змістовні характеристики впливу казкотерапії на процес адаптації молодших школярів до навчання в початковій школі. Розкрито зміст понять «адаптація», «казкотерапія». Акцентовано увагу на розкитті можливостей та особливостей застосування казкотерапії в початковій школі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.subjectадаптаціяuk_UA
dc.subjectпочаткова школаuk_UA
dc.subjectказкотерапіяuk_UA
dc.subjectпсихокорекційна практикаuk_UA
dc.subjectказкотерапевтична програмаuk_UA
dc.subjectмолодші школяріuk_UA
dc.titleКазкотерапія як засіб адаптації молодших школярів до навчання у початковій школіuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Розташовується у зібраннях:Соціальна робота: виклики сьогодення

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bryk.pdf514,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.