Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/28462
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Брик, Вікторія | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-15T09:00:18Z | - |
dc.date.available | 2023-02-15T09:00:18Z | - |
dc.date.issued | 2022-11-24 | - |
dc.identifier.citation | Брик В. Казкотерапія як засіб адаптації молодших школярів до навчання у початковій школі / наук. кер. О. В. Сорока // Соціальна робота: виклики сьогодення : збірник наукових праць за матеріалами ХІ Міжнародної науково-практичної конференції (24-25 листопада 2022 р.). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2022. С. 44-46 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/28462 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлено змістовні характеристики впливу казкотерапії на процес адаптації молодших школярів до навчання в початковій школі. Розкрито зміст понять «адаптація», «казкотерапія». Акцентовано увагу на розкитті можливостей та особливостей застосування казкотерапії в початковій школі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | ТНПУ ім. В. Гнатюка | uk_UA |
dc.subject | адаптація | uk_UA |
dc.subject | початкова школа | uk_UA |
dc.subject | казкотерапія | uk_UA |
dc.subject | психокорекційна практика | uk_UA |
dc.subject | казкотерапевтична програма | uk_UA |
dc.subject | молодші школярі | uk_UA |
dc.title | Казкотерапія як засіб адаптації молодших школярів до навчання у початковій школі | uk_UA |
dc.type | Conference Abstract | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Соціальна робота: виклики сьогодення |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Bryk.pdf | 514,55 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.