Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/28647
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄднак, Валерій Дмитрович-
dc.contributor.authorВасірук, Михайло Степанович-
dc.contributor.authorЄднак, Д. В.-
dc.date.accessioned2023-03-14T08:59:09Z-
dc.date.available2023-03-14T08:59:09Z-
dc.date.issued2023-02-27-
dc.identifier.citationЄднак В., Васірук М., Єднак Д. Маркетинг в Олімпійському спорті // Олімпійський рух на теренах України – минуле та сьогодення : матеріали всеукраїнської наукової конференції (27 лютого 2023 р.). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023. С. 69-72uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/28647-
dc.description.abstractУ цій статті досліджено питання місця, ролі і форм маркетингу в Олімпійському русі. Розглядається сучасна система прибутків Міжнародного олімпійського комітету.uk_UA
dc.description.abstractThis article examines the question of the place, role and forms of marketing in the Olympic Movement. The modern system of profits of the International Olympic Committee is considered.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.subjectМаркетингuk_UA
dc.subjectОлімпійські ігриuk_UA
dc.subjectолімпійський рухuk_UA
dc.subjectMarketinguk_UA
dc.subjectOlympic Gamesuk_UA
dc.subjectolympic movementuk_UA
dc.titleМаркетинг в Олімпійському спортіuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Розташовується у зібраннях:Олімпійський рух на теренах України – минуле та сьогодення

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15_Yednak.pdf225,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.