Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2959
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДудар, Наталія-
dc.date.accessioned2013-05-31T10:23:16Z-
dc.date.available2013-05-31T10:23:16Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationДудар, Н. Дитяча рецепція світу у прозовому дискурсі Миколи Вінграновського / Наталія Дудар // Studia Methodologica : [науковий збірник] / гол. Р.Гром’як; відп. ред. Ю. Завадський ; редкол.:, О. Куца, М. Лабащук, Н. Поплавська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2009. – Вип. 29. – С. 99-103. – Бібліогр. в кінці ст.-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2959-
dc.description.abstractУ статті аналізується дитяча проза Миколи Вінграновського з погляду рецептивної естетики. Розглядається дитина як унікальний реципієнт літературного твору. Увага зосереджується на особливостях взаємодії базових концептів автор↔ текст↔ читач.-
dc.description.abstractThe child’s prose by Mykola Vinhranovsky is analyzed from the point of receptional aesthetics in this article. The child as unique recipient of literary work is examined. Attention is focused on the features of cooperation of the base concepts author↔ text↔ reader.-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.titleДитяча рецепція світу у прозовому дискурсі Миколи Вінграновськогоuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holder© Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk
Розташовується у зібраннях:Studia Methodologica. Вип. 29

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dudar_Nataliya.pdf184,75 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.