Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/296
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Микитенко, Наталія Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2011-10-04T07:33:30Z | - |
dc.date.available | 2011-10-04T07:33:30Z | - |
dc.date.issued | 2011-03 | - |
dc.identifier.citation | Микитенко, Н. О. Ефективні методики формування іншомовної професійної компетентності майбутніх фахівців природничих спеціальностей / Н. О. Микитенко // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2011. – № 2. – С. 157-167. | en_US |
dc.identifier.uri | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/296 | - |
dc.description.abstract | У статті детально проаналізовано особливості застосування ефективних методик формування іншомовної професійної компетентності студентів природничих спеціальностей у процесі їх фахової підготовки. Здійснено класифікацію релевантних для формування іншомовної професійної компетентності студентів природничих спеціальностей методик навчання іноземних мов за ознакою опори на певні види мовленнєвої діяльності та мисленнєві процеси. Обгрунтовано переваги і недоліки використання методик визначених груп у процесі формування іншомовної професійної компетентності студентів. | en_US |
dc.description.abstract | В статье детально проанализированы особенности применения эффективных методик формирования иноязычной профессиональной компетентности студентов природоведческих специальностей в процессе их профессиональной подготовки. Предложена классификация релевантных формированию иноязычной профессиональной компетентности студентов природоведческих специальностей методик обучения иностранным языкам по признаку опоры на виды речевой деятельности и мыслительные процессы. Обоснованы преимущества и недостатки использования методик определенных групп в процессе формирования иноязычной профессиональной компетентности студентов. | en_US |
dc.description.abstract | The detailed analysis of effective methods of students’ majoring in Sciences ESP competence formation being used in the process of their professional training have been given in the article. Relevant methods of a foreign language teaching have been classified according to their reliance on certain types of speech activity or thought processes. Advantages and disadvantages of application of methods belonging to the defined method groups in the process of ESP competence formation have been defined. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка | en_US |
dc.subject | методика навчання іноземних мов | en_US |
dc.subject | формування іншомовної професійної компетентності | en_US |
dc.subject | фахова підготовка | en_US |
dc.subject | майбутні фахівці природничих спеціальностей | en_US |
dc.title | Ефективні методики формування іншомовної професійної компетентності майбутніх фахівців природничих спеціальностей | en_US |
dc.title.alternative | Эффективные методики формирования иноязычной профессиональной компетентности будущих специалистов природоведческих специальностей | en_US |
dc.title.alternative | Effective methods of students’ majoring in sciences esp competence formation | en_US |
dc.type | Article | en_US |
dc.rights.holder | © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка" | uk |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Mukutenko.pdf | 181,27 kB | Unknown | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.