Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2997
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОлійник, Тетяна-
dc.contributor.authorПідручна, Зінаїда-
dc.date.accessioned2013-05-31T12:08:43Z-
dc.date.available2013-05-31T12:08:43Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationОлійник, Т. До проблеми систематизації вправ для навчання студентів аудіюванню / Тетяна Олійник, Зінаїда Підручна // Studia Methodologica : [науковий збірник] / гол. Р.Гром’як; відп. ред. Ю. Завадський ; редкол.:, О. Куца, М. Лабащук, Н. Поплавська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2011. – Вип. 32. – С. 60-63. – Бібліогр. в кінці ст.-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2997-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано теоретичні дослідження щодо систематизації вправ для навчання студентів аудіюванню. Запропоновано та обґрунтовано свою точку зору з цього питання.-
dc.description.abstractВ статье проанализировано теоретические исследования относительно систематизации упражнений для обучения студентов аудированию. Предложена собственная точка зрения.-
dc.description.abstractTheoretical research of the exercises systematization for the students’ training audition is analysed in this article. It is suggested and determined authors’ point of view concerning this question.-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.titleДо проблеми систематизації вправ для навчання студентів аудіюваннюuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holder© Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk
Розташовується у зібраннях:Studia Methodologica. Вип. 32

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Oliynyk_Tetyan.pdf527,65 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.