Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/30700
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСем’янів, Анастасія-
dc.date.accessioned2023-10-20T13:25:20Z-
dc.date.available2023-10-20T13:25:20Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСем’янів А. Компетентнісний підхід у підручниках з іноземної мови // Studia Methodologica. Тернопіль ; Кєльце : Гельветика, 2023. Вип. 55. С..86-96. DOI 10.32782/2307-1222.2023-55-7uk_UA
dc.identifier.issn2307-1222-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/30700-
dc.description.abstractУ статті представлена компетентнісна модель підручника з іноземної мови, яка визначається структурою іншомовної комунікативної компетенції, яка є основною метою мовної підготовки студентів. Компетентнісний підхід до навчання мови спрямований на розвиток базових предметних компетентностей мовної особистості, передбачає створення внутрішніх мотивів, що визначають готовність студента до такої навчально-пізнавальної діяльності, в основі якої лежать компетентності; формування розуміння суті мовних компетентностей як мети-результату мовної освіти; вироблення суб’єктивного досвіду застосування предметних компетенцій під час мовленнєвих завдань у різних навчальних і життєвих соціально-комунікативних ситуаціях; використання рефлексії, аналізу власної навчальної діяльності та її результатів. Компетентність – уміння застосовувати як вербальні, так і невербальні засоби мови на практиці для розв’язання комунікативних завдань у різноманітних життєвих ситуаціях. Навчальна діяльність студентів спрямована на вдосконалення їхніх компетентностей, сприяє інтелектуальному, духовно-моральному й культурному розвиткові, формуванню здатності конструктивно й уміло реагувати на запити суспільства і потреби сьогодення. Саме формування ключових навичок та предметних компетентностей забезпечує ефективне їх використання у різноманітних галузях. Сучасний підручник з іноземної мови має бути спрямований на формування чотирьох груп компетенцій: 1) лінгвістичних, 2) соціокультурних, 3) професійно-комунікативних та 4) лінгводидактичних. Усі групи представлені набором субкомпетенцій, що є об’єктом цілеспрямованого формування у роботі з навчальним посібником. Розгляд комунікативної компетенції та її складників як мети навчання іноземних мов з урахуванням компетентнісної моделі зумовлює єдність трьох елементів освітнього процесу: змісту навчання, змісту та структури контрольних вимірювальних матеріалів, які перевіряють ступінь оволодіння студентами системою знань, умінь і навичок, та змісту підручника.uk_UA
dc.description.abstractThe article presents a competence-based model of a textbook for training a foreign language, which is determined by the structure of foreign language communicative competence, which is the main purpose of language training of students. Competence-based approach to language learning, aimed at the development of basic subject competencies of the linguistic personality, involves the creation of internal motives that determine the readiness of the student to such educational and cognitive activities, which are based on competence; the formation of an understanding of the essence of language competence as a goal-result of language education; the development of subjective experience of the application of subject competencies during speech tasks in different educational and life social and communicative situations; the use of reflection, analysis of their own learning activities and its results. Competence – the ability to apply both verbal and non-verbal means of language in practice to solve communicative problems in different situations. Educational activity of students is aimed at improving their competencies, promotes intellectual, spiritual, moral and cultural development, the formation of the ability to respond to the needs of society. It is the formation of key skills and subject competencies that ensures their effective use in various industries. Modern textbooks for teaching foreign language should be aimed at the formation of four groups of competences: 1) linguistic, 2) sociocultural, 3) professional communication, and 4) linguodidactics. All groups are represented by a set of sub-competencies that are the object of purposeful formation when working with the textbook. Consideration of communicative competence and its components as the purpose of teaching foreign languages determines the unity of the three main elements of the educational process: the content of training, the content and structure of the control measuring materials and the content of the textbook.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherГельветикаuk_UA
dc.subjectкомпетентнісний підхід до навчанняuk_UA
dc.subjectскладники комунікативної компетенціїuk_UA
dc.subjectкомпетентнісна модель підручникаuk_UA
dc.subjectзміст навчанняuk_UA
dc.subjectзміст і структура контрольних вимірювальних матеріалівuk_UA
dc.subjectзміст підручникаuk_UA
dc.subjectcompetence-based approach to teachinguk_UA
dc.subjectcommunicative competence componentsuk_UA
dc.subjectcompetence-based model of a textbookuk_UA
dc.subjectcontent of teachinguk_UA
dc.subjectcontent and structure of control and measurement materialuk_UA
dc.subjecttextbook contentuk_UA
dc.titleКомпетентнісний підхід у підручниках з іноземної мовиuk_UA
dc.title.alternativeCOMPETENT APPROACH TO INSTRUCTIONS FROM FOREIGN LANGUAGEuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Studia Methodologica. Вип. 55

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
SEMIANIV.pdf302,37 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.