Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/30744
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Степанюк, Алла Василівна | - |
dc.contributor.author | Лакоташ, Ольга-Дзвенислава Ігорівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-10-26T08:36:17Z | - |
dc.date.available | 2023-10-26T08:36:17Z | - |
dc.date.issued | 2023-06-05 | - |
dc.identifier.citation | Степанюк А. В., Лакоташ О-Д. І. Метод проектів як засіб реалізації stem-освіти // Innovations and prospects in modern science : The 6th International scientific and practical conference (June 5-7, 2023). Stockholm : SSPG Publish, 2023. P. 354-360 | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-91-87224-02-7 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/30744 | - |
dc.description.abstract | Проведений аналіз літературних джерел засвідчив, що основною методологічною суперечністю, яка виникає в процесі пізнання, є суперечність між цілісністю природи та фрагментарним характером її вивчення. Її конкретизація в теорії та практиці навчання засвідчує, що вивчення шкільних предметів природничої галузі, при яких енерго-інформаційна та речовинна складові світу відділяються одна від одної для вивчання лише спрощеної фізичної, хімічної чи біологічної форм руху матерії, гальмують прогресивні зміни в освіті. Частково усунути цю суперечність дозволяє впровадження STEM-освіти як засобу цілісного пізнання природи. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | SSPG Publish | uk_UA |
dc.title | Метод проектів як засіб реалізації stem-освіти | uk_UA |
dc.type | Conference Abstract | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Тези конференцій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Stepanyk_Lakotash_Innovations.pdf | 1,09 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.