Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/307
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГорішна, Надія Мирославівна-
dc.date.accessioned2011-10-04T10:03:01Z-
dc.date.available2011-10-04T10:03:01Z-
dc.date.issued2011-03-
dc.identifier.citationГорішна, Н. М. Концептуальні засади навчання соціальних працівників: аналіз зарубіжного досвіду / Н. М. Горішна // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2011. – № 2. – С. 230-235.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/307-
dc.description.abstractРозглянуто концептуальні підходи до підготовки соціальних працівників за рубежем. Виявлено, що, незважаючи на зумовлені національною специфікою відмінності, базові засади навчання фахівців соціальної роботи є спільними для багатьох країн світу. Вони визначаються специфікою соціальної освіти (гуманістична спрямованість, універсальність та консервативність) і загальними вимогами до професійної компетентності соціальних працівників: розуміння теоретичних основ професії, володіння базовими професійними навичками і вміннями, здатність інтегрувати теорію і практику, дотримання етичних норм та цінностей соціальної роботи.en_US
dc.description.abstractРассмотрены концептуальные подходы к подготовке социальных работников за рубежом. Обнаружено, что, несмотря на обусловленные национальной спецификой различия, базовые подходы к обучению специалистов социальной работы являются общими для многих стран мира. Они определяются спецификой социального образования (гуманистическая направленность, универсальность и консервативность), а также общими требованиями к профессиональной компетентности социальных работников: понимание теоретических основ профессии, владение базовыми профессиональными навыками и умениями, способность интегрировать теорию и практику, соблюдать этические нормы и ценности профессии.en_US
dc.description.abstractThe article elucidates the conceptual foundations of social workers training on the basis of foreign experience analysis. It is proved, that along with national peculiarities, there are some common for many countries features of social work education. They are caused by nature of social education itself (humanity orientation, universal character, and conservatism) and general demands towards social workers professional competence, which include: understanding of theoretical basis of the profession, development of professional skills, ability to integrate theory and practice, and devotion towards profession’s ethical norms and values.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаen_US
dc.subjectсоціальний працівникen_US
dc.subjectсоціальна освітаen_US
dc.subjectмоделі підготовки соціальних працівниківen_US
dc.subjectбазові принципи навчання соціальних працівниківen_US
dc.titleКонцептуальні засади навчання соціальних працівників: аналіз зарубіжного досвідуen_US
dc.title.alternativeКонцептуальные основы обучения социальных работников: анализ зарубежного опытаen_US
dc.title.alternativeConceptual foundations of socialworkers’ training: foreign experience analysisen_US
dc.typeArticleen_US
dc.rights.holder© "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"uk
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Gorishna.pdf127,24 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.