Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/30860
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРадчук, Галина Кіндратівна-
dc.date.accessioned2023-11-07T09:14:09Z-
dc.date.available2023-11-07T09:14:09Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationРадчук Г. Гуманістична та гуманітарна парадигми як методологічні засади розбудови освітнього діалогу в середовищі вищої освіти // Освітній діалог як гуманітарна психодидактична технологія вищої освіти : монографія. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023. С. 34-52uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-595-126-2-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/30860-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.titleГуманістична та гуманітарна парадигми як методологічні засади розбудови освітнього діалогу в середовищі вищої освітиuk_UA
dc.typeMonograph chapteruk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітній діалог як гуманітарна психодидактична технологія вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3_Radchuk.pdf360,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.