Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/31108| Назва: | Психолого-педагогічний контекст вибору інструментарію уроку англійської мови під час дистанційного навчання | 
| Автори: | Боднар, Оксана Степанівна Шкода, Марина | 
| Бібліографічний опис: | Боднар О., Шкода М. Психолого-педагогічний контекст вибору інструментарію уроку англійської мови під час дистанційного навчання // Аксіопсихологічні вектори розвитку сучасної освіти : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (м. Тернопіль, 19 – 20 жовтня 2023 р.). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023. С. 160-165 | 
| Дата публікації: | 19-жов-2023 | 
| Видавництво: | ТНПУ ім. В. Гнатюка | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/31108 | 
| ISBN: | 978-617-595-127-9 | 
| Розташовується у зібраннях: | Аксіопсихологічні вектори розвитку сучасної освіти | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 35_Bodnar.pdf | 613,65 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

