Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/32527
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKhorechko, Iryna-
dc.date.accessioned2024-04-30T08:49:17Z-
dc.date.available2024-04-30T08:49:17Z-
dc.date.issued2024-04-19-
dc.identifier.citationKhorechko I. STYLISTIC FEATURES OF ENGLISH-LANGUAGE ADVERTISING TEXTS AND THEIR TRANSLATION INTO UKRAINIAN / Research supervisor : L. Zahorodnia // Сучасна парадигма іншомовної бізнес-комунікації: передові міжнародні практики та міжкультурна інтеграція : матеріали Всеукраїнської науково-практичної студентської конференції з міжнародною участю (19 квітня 2024 р.). Тернопіль : ЗУНУ, 2024. С. 484-486uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/32527-
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherЗУНУuk_UA
dc.titleSTYLISTIC FEATURES OF ENGLISH-LANGUAGE ADVERTISING TEXTS AND THEIR TRANSLATION INTO UKRAINIANuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Розташовується у зібраннях:Публікації здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Khorechko.pdf536,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.