Сучасний масмедійний простір: реалії та перспективи розвитку : [70] Главная страница коллекции Просмотр статистики

Logo
Сучасний масмедійний простір: реалії та перспективи розвитку : матеріали Другої всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених (м. Тернопіль, 10 квітня 2024 року). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2024. 308 с.

Просмотр
Подпишитесь на эту коллекцию, чтобы ежедневно получать уведомления по электронной почте о новых добавлениях RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 1 по 20 из 70
Предварительный просмотрДата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2024-04-10Конфліктогенний характер роману Р. Стівенсона «Химерна пригода з доктором Джекілом та містером Гайдом»Цетнар, Олена
2024-04-10Українська національна ідея в поетичному дискурсі Юрія РуфаБеш, Вікторія; Корнелюк, Катерина
2024-04-10Творчість Сергія Жадана у соціокультурній парадигмі сьогоденняКлімук, Василина
2024-04-10«Волинська» публіцистика У. СамчукаМирчик, Богдана
2024-04-10Формування культури взаємодії з медіа у дітей дошкільного вікуСиноруб, Вероніка
2024-04-10Медіаосвіта як чинник формування критичного мислення студентів-журналістівПочигайло, Каріна
2024-04-10Інформаційна війна: технології та інструментиЯрмолюк, Вікторія
2024-04-10ІТ-супровід виховної роботи у НУШ як засіб реалізації нових педагогічних технологійМінський, Владислав
2024-04-10Фото та відеофейки у сучасних медіа: типологія та засоби ідентифікаціїГуменна, Катерина
2024-04-10Мотиваційні заголовки волинських медіаЗелінська, Карина
2024-04-10Мовні маніпуляції у ЗМІ (на основі інтернетвидань м. Луцька та Волинської області)Семйонова, Софія
2024-04-10Інклюзія в медіа: деякі особливості лексики і контентуМаркова, Дар’я
2024-04-10Особливості вживання фразеологічних одиниць в українському газетному дискурсі: гендерний аспектМаслова, Катерина
2024-04-10Лінгвістичні особливості освітньо-розважального проєкту про мову «Солов’їне шоу»Боднарук, Аліна
2024-04-10Евфемізми війни. Прикладні аспекти пропаганди та контрпропагандиСмірнов, Сергій
2024-04-10Як дизайн може сприяти просуванню бізнесуШапрудова, Анна
2024-04-10Тревел-журнали як платформа для популяризації сучасного регіонального туризмуКлючка, Ангеліна
2024-04-10Пресслужба това як джерело офіційної інформації для тернополянЛипчак, Олеся
2024-04-10Особистий бренд як явище сучасної рекламної та соціальної комунікаціїШабала, Ганна
2024-04-10Досвід просування соціальних проєктів «United24», «Ти як?», «Чуєш, про що це?» в умовах війниСкіпор, Валерія
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 1 по 20 из 70