Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/32894
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСолнишкіна, А.-
dc.date.accessioned2024-06-04T09:01:20Z-
dc.date.available2024-06-04T09:01:20Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСолнишкіна А. Соціальна політика: теорія, методологія та практичні аспекти викладання та впровадження в професійну діяльність соціальних працівників // Social Work and Education. Ternopil : Vector, 2024. Vol. 11. No. 1. P. 145-159. DOI : 10.25128/2520-6230.24.1.12uk_UA
dc.identifier.issn2520-6230-
dc.identifier.issn2520-6451-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/32894-
dc.description.abstractНаукова стаття представляє собою аналіз теоретико-методологічних підходів до вивчення та викладання соціальної політики. Концепт «Соціальна політика» розглядається, як синтез теоретико-методологічних підходів, як навчальна дисципліна для студентів -майбутніх соціальних працівників, і я к практична діяльність, спрямована на зниження соціальної напруги в суспільстві та інструмент соціальної справедливості. Авторка статті аналізує ключові проблеми вивчення проблем соціальної політики, наводить авторські методи викладання дисципліни «Соціальна політика» в часи повномасштабного вторгнення. Головний акцент в науковій публікації було зроблено на принципи, цінності та ефективні інструменти соціальної політики держави. Інноваційні методи викладання допомагають студентам – майбутнім соціальним працівникам зрозуміти головні проблеми соціально-економічної нерівності, гендерні аспекти соціальної політики, методи та напрямки соціального захисту вразливих категорій населення. Обговорення результатів соціологічних досліджень, публікацій розробка власних проєктів сприяють розвитку критичного мислення. Зв'язок основних напрямків та методів соціальної політики із функціонуванням та розвитком провідних соціальних інститутів сприятиме практичній імплементації знань в повсякденну реальність соціальних працівників. Приклади дискусій та реалізацій практичних кейсів під час викладання Соціальної політики, як навчальної дисципліни, запропоновано для аналізу соціальних ініціатив та програм в контексті різних моделей соціальної політики. Активне використання практичного досвіду в реалізації соціальних програм та ініціатив запропоновано в науковій статті.uk_UA
dc.description.abstractThe scientific article represented an analysis of theoretical and methodological approaches to the study and teaching of social policy. The concept of "Social policy" is defined as a synthesis of theoretical and methodological approaches, as an educational discipline for students - future social workers, and as a practical activity aimed at reducing social tension in society and a tool of social justice. The author of the article analyzes the key problems of studying the problems of social policy and methods of teaching the discipline "Social Policy" in the period of a full-scale invasion. The main accents of the scientific publication are the principles, values, and effective tools of the state's social policy. Innovative teaching methods can help students - future social workers to understand the main problems of socio-economic inequality, gender aspects of social policy, methods, and directions of social protection of vulnerable categories of the population. Discussion of the results of sociological research, publications, and development of own projects made a great contribution to the development of critical thinking. The connection of the main directions and methods of social policy with the functioning and development of leading social institutions will help the practical implementation of knowledge in the everyday reality of social workers. Examples of discussions and realization of practical cases during the teaching of Social Policy as an educational discipline are offered for the analysis of social initiatives and programs in the context of various models of social policy. The active using of practical experience in the implementation of social programs and initiatives is proposed in the scientific article.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectсоціальна політикаuk_UA
dc.subjectтеоретичні підходиuk_UA
dc.subjectінструменти соціальної політикиuk_UA
dc.subjectсоціальна політика в часи повномасштабного вторгненняuk_UA
dc.subjectсоціальні проблемиuk_UA
dc.subjectдобробутuk_UA
dc.subjectнавчальна дисциплінаuk_UA
dc.subjectsocial policyuk_UA
dc.subjecttheoretical approachesuk_UA
dc.subjecttools of social policyuk_UA
dc.subjectsocial policy in the period of full-scale invasionuk_UA
dc.subjectsocial problemsuk_UA
dc.subjectwelfareuk_UA
dc.subjecteducational disciplineuk_UA
dc.titleСоціальна політика: теорія, методологія та практичні аспекти викладання та впровадження в професійну діяльність соціальних працівниківuk_UA
dc.title.alternativeSOCIAL POLICY: THEORY, METHODOLOGY AND PRACTICAL ASPECTS OF TEACHING AND IMPLEMENTATION IN THE PROFESSIONAL ACTIVITY OF SOCIAL WORKERSuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Social Work and Education Vol. 11. No. 1 (2024)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
12_Solnyshkina.pdf564,18 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.