Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/33004
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКравчина, Тетяна-
dc.date.accessioned2024-06-10T10:35:17Z-
dc.date.available2024-06-10T10:35:17Z-
dc.date.issued2024-04-25-
dc.identifier.citationКравчина Т. Психодіагностика рефлексії як метод її формування й розвитку у фахівців соціономічного профілю // Соціальна робота: виклики сьогодення : збірник наукових праць за матеріалами ХІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Тернопіль 25–26 квітня 2024 року). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2024. С. 41-46uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/33004-
dc.description.abstractАвторка піднімає питання щодо розкриття сутності терміну «рефлексія». Представлено серію психодіагностичних методик для визначення рівня рефлексивності фахівців соціономічних професій. Увагу зосереджено на «Методиці діагностики рефлексивності» О. Карпова, 42 У. Пономарьової, методиці «Самооцінка рівня онтогенетичної рефлексії» М. Фетискина, методиці діагностики рефлексії «Диференціальний тест рефлексивності» Д. Леонтьєва, методиці «Рефлексія людини у життєдіяльності» А. Шарова, Є. Осіна.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.subjectрефлексіяuk_UA
dc.subjectрефлективністьuk_UA
dc.subjectфахівці соціономічного профілюuk_UA
dc.subjectпсиходіагностичні методикиuk_UA
dc.titleПсиходіагностика рефлексії як метод її формування й розвитку у фахівців соціономічного профілюuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Розташовується у зібраннях:Соціальна робота: виклики сьогодення

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kravchyna.pdf644,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.