Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/33308
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛитвин, Любов Мирославівна-
dc.contributor.authorЗданяк, Ірина-
dc.date.accessioned2024-07-11T10:41:07Z-
dc.date.available2024-07-11T10:41:07Z-
dc.date.issued2024-05-17-
dc.identifier.citationЛитвин Л., Зданяк І. Вплив національних цінностей на ефективність маркетингових комунікацій в умовах війни в Україні // Ціннісні орієнтири в сучасному світі: теоретичний аналіз та практичний досвід : збірник тез VІ Міжнародної науково-практичної конференції (17-18 травня 2024 року, м. Тернопіль. ТНПУ ім. В. Гнатюка). Тернопіль : Осадца Ю. В., 2024. С. 114-117uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/33308-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherОсадца Ю. В.uk_UA
dc.titleВплив національних цінностей на ефективність маркетингових комунікацій в умовах війни в Україніuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Розташовується у зібраннях:Ціннісні орієнтири в сучасному світі: теоретичний аналіз та практичний досвід

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
115_Lutvun_Zdanjak.pdf523,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.