Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/33461
Название: Теорема як засіб стимулювання процесу дистанційного навчання фізики в середній школі
Авторы: Савченко, Віталій Федорович
Библиографическое описание: Савченко В. Ф. Теорема як засіб стимулювання процесу дистанційного навчання фізики в середній школі // Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції. (23-24 травня 2024 р., м. Тернопіль). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2024. С. 248-252
Дата публикации: 23-мая-2024
Издательство: ТНПУ ім. В. Гнатюка
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/33461
Располагается в коллекциях:Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
77_Savchenko.pdf429,66 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.