Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/33975
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorNykyporets, S. S.-
dc.date.accessioned2024-10-30T07:37:10Z-
dc.date.available2024-10-30T07:37:10Z-
dc.date.issued2024-04-25-
dc.identifier.citationNykyporets S. S. IMMERSIVE LEARNING ENVIRONMENTS FOR THE ACQUISITION OF ENGLISH AS A SECOND LANGUAGE: AN ANALYTICAL REVIEW // Актуальні проблеми та перспективи технологічної і професійної освіти : матеріали VIІІ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (25-26 квітня 2024 р.). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2024. С. 141-144uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/33975-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.titleIMMERSIVE LEARNING ENVIRONMENTS FOR THE ACQUISITION OF ENGLISH AS A SECOND LANGUAGE: AN ANALYTICAL REVIEWuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми та перспективи технологічної і професійної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nykyporets.pdf401,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.