Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/34879
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтепанюк, Алла Василівна-
dc.contributor.authorМиколишин, Марія-
dc.date.accessioned2025-01-06T13:09:02Z-
dc.date.available2025-01-06T13:09:02Z-
dc.date.issued2024-12-04-
dc.identifier.citationСтепанюк А., Миколишин М. Витоки становлення інтегрованого підходу до навчання в українській школі // Innovative Education: Problems and Prospects of Scientific Research : International scientific and practical conference (December 4-6, 2024) Stuttgart, Germany : International Scientific Unity, 2024. P. 269-272uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-8427-40-5-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/34879-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherInternational Scientific Unityuk_UA
dc.titleВитоки становлення інтегрованого підходу до навчання в українській школіuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1_Stepanyk_Mukolushun_Innov.pdf352,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.