Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/35258
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтепанюк, Алла Василівна-
dc.contributor.authorФльорик, Наталія-
dc.date.accessioned2025-01-24T10:33:47Z-
dc.date.available2025-01-24T10:33:47Z-
dc.date.issued2024-01-30-
dc.identifier.citationСтепанюк А. В., Фльорик Н. Система навчально-пізнавальних завдань як засіб інтеграції змісту природничої освіти школярів // Траєкторія медичної освіти: збірник матеріалів з досвіду роботи педагогів та тез доповідей Освітнього навчально-методичного форуму «Фахівець ХХІ століття: дослідження та освітні інновації в умовах воєнного стану в Україні»,( м. Рівне, 30-31 січня 2024 р.). Рівне : КЗВО «Рівненська медична академія», 2024. С.191-196uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/35258-
dc.description.abstractУ публікації розкривається сутність природничо-наукової картини світу та системи завдань як засобу її формування у здобувачів освіти, проводиться аналіз концептуальних положень, які виконують при конструюваннi змiсту ПНКС, та ознайомлення із системою навчально-пізнавальних завдань світоглядного змісту для школярів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКЗВО «Рівненська медична академія»uk_UA
dc.subjectприродничо-наукова картина світуuk_UA
dc.subjectсистема навчально- пізнавальних завданьuk_UA
dc.titleСистема навчально-пізнавальних завдань як засіб інтеграції змісту природничої освіти школярівuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Stepaniuk_Floryk.pdf3,91 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.