Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/35258Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Степанюк, Алла Василівна | - |
| dc.contributor.author | Фльорик, Наталія | - |
| dc.date.accessioned | 2025-01-24T10:33:47Z | - |
| dc.date.available | 2025-01-24T10:33:47Z | - |
| dc.date.issued | 2024-01-30 | - |
| dc.identifier.citation | Степанюк А. В., Фльорик Н. Система навчально-пізнавальних завдань як засіб інтеграції змісту природничої освіти школярів // Траєкторія медичної освіти: збірник матеріалів з досвіду роботи педагогів та тез доповідей Освітнього навчально-методичного форуму «Фахівець ХХІ століття: дослідження та освітні інновації в умовах воєнного стану в Україні»,( м. Рівне, 30-31 січня 2024 р.). Рівне : КЗВО «Рівненська медична академія», 2024. С.191-196 | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/35258 | - |
| dc.description.abstract | У публікації розкривається сутність природничо-наукової картини світу та системи завдань як засобу її формування у здобувачів освіти, проводиться аналіз концептуальних положень, які виконують при конструюваннi змiсту ПНКС, та ознайомлення із системою навчально-пізнавальних завдань світоглядного змісту для школярів. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk | uk_UA |
| dc.publisher | КЗВО «Рівненська медична академія» | uk_UA |
| dc.subject | природничо-наукова картина світу | uk_UA |
| dc.subject | система навчально- пізнавальних завдань | uk_UA |
| dc.title | Система навчально-пізнавальних завдань як засіб інтеграції змісту природничої освіти школярів | uk_UA |
| dc.type | Conference Abstract | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Тези конференцій | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Stepaniuk_Floryk.pdf | 3,91 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.