Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/35287
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorGrabyk, N. M.-
dc.contributor.authorHulka, O. V.-
dc.contributor.authorHrubar, I. Ya.-
dc.date.accessioned2025-01-28T11:26:26Z-
dc.date.available2025-01-28T11:26:26Z-
dc.date.issued2024-10-03-
dc.identifier.citationGrabyk N. M., Hulka O. V., Hrubar I. Y. Еxperiences of physical education teachers in the use of formative assessment // Physical culture and sports as a modern priority : International scientific conference (October 3–4, 2024). Riga : Baltija publishing, 2024. Р. 29-34. DOI https://doi.org/10.30525/978-9934-26-479-5-7uk_UA
dc.identifier.isbn978-9934-26-479-5-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/35287-
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherBaltija publishinguk_UA
dc.titleЕxperiences of physical education teachers in the use of formative assessmentuk_UA
dc.title.alternativeДосвід вчителів фізичної культури щодо використання формувального оцінюванняuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Grabyk_10_2024..pdf815,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.