Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 1 по 20 из 60
    
    
    
| Предварительный просмотр | Дата выпуска | Название | Автор(ы) | 
|  | 2025-01-28 | Жіночі образи у творчості Григорія Квітки-Основ’яненка та їх використання на уроках української літератури | Чиж, Оксана Русланівна | 
|  | 2025-01-28 | Феномен родинних цінностей у повісті Івана Нечуя-Левицького «Кайдашева сімʼя» та його сучасна інтерпретація в освітньому процесі | Хомяк, Вікторія Вікторівна | 
|  | 2025-01-28 | Використання мемів як інтерактивна технологія вивчення української та зарубіжної літератури | Фенюк, Тетяна Володимирівна | 
|  | 2025-01-28 | Література як засіб формування національної свідомості в умовах сучасної України (на матеріалі вивчення творчості Григорія Квітки-Основ’яненка у середній школі) | Торкот, Анастасія Михайлівна | 
|  | 2025-01-28 | Поховання полеглих і вшанування воїнів як складова частина національно-патріотичного виховання | Ткачук, Анастасія Павлівна | 
|  | 2025-01-28 | Вивчення специфіки українського модернізму  у середній школі (на матеріалі творчості О. Кобилянської) | Роздайбіда, Юлія | 
|  | 2025-01-28 | Соціальні медіа у професійному розвитку вчителя літератури | Осташук, Тетяна Віталіївна | 
|  | 2025-01-28 | Інтерпретація «недоокреслених місць» у драмах кін. ХІХ – поч. ХХ ст. на уроках зарубіжної літератури:  творчий діалог із текстом | Нестерчук, Катерина Миколаївна | 
|  | 2025-01-28 | Шлях до самопізнання героя у романі І. Павлюка «Я бачу, вас цікавить пітьма» | Маланій, Анастасія | 
|  | 2025-01-28 | Роль прадавніх українських міфів у формуванні світогляду школярів (на прикладі творчості Дари Корній) | Кріль, Софія Ігорівна | 
|  | 2025-01-28 | Гаївки як засіб формування національної ідентичності у студентів фахових педагогічних коледжів | Котис, Софія Василівна | 
|  | 2025-01-28 | Методичні прийоми вивчення міфологеми саду в романі Френсіс Бернет «Таємний сад» | Колеснік, Анна Юріївна | 
|  | 2025-01-28 | Оповідання про війну українських письменників як засіб психологічної підтримки учнів 5-6 класу | Боднар, Алла Андріївна | 
|  | 2025-01-28 | Специфіка використання інтерактивного методу дискусії у процесі вивчення польської літератури | Біла, Ілона Василівна | 
|  | 2025-01-28 | Навчання літератури в реаліях Нової української школи: концептуальні положення | Яценко, Таміла Олексіївна | 
|  | 2025-01-28 | Методика шкільного прочитання  сучасної неоавангардистської мілітарної поезії | Токмань, Ганна Леонідівна | 
|  | 2025-01-28 | Роль Нової української школи в подоланні втрати цінностей та моральних імперативів | Степаненко, Олена Костянтинівна | 
|  | 2025-01-28 | Розширення тематики літературного краєзнавства (на матеріалі вивчення книги Марії Вітишин «Мій син – кіборг») | Сеньовська, Надія Леонідівна; Скуратко, Тетяна Миколаївна | 
|  | 2025-01-28 | Методична модель літературознавчого діалогу з текстом на уроках літератури (на матеріалі збірки «Арабески» Сергія Жадана) | Негодяєва, Світлана Анатоліївна | 
|  | 2025-01-28 | Ідейно-естетичний потенціал діяльності читацького клубу в сучасних реаліях | Любінецька, Марія Ігорівна | 
    
    
        Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 1 по 20 из 60