Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/35997
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМага, Марія-Вікторія-
dc.date.accessioned2025-05-06T11:26:22Z-
dc.date.available2025-05-06T11:26:22Z-
dc.date.issued2025-04-09-
dc.identifier.citationМага М.-В. Реклама та PR у TikTok для журналів / наук. кер. О. Решмеділова // Сучасний масмедійний простір: реалії та перспективи розвитку : збірник тез за матеріалами III Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених (м. Тернопіль, 9 квітня 2025 року). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2025. С. 160-163uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/35997-
dc.description.abstractУ статті розглядаються особливості реклами та PR у TikTok для просування журналів. Аналізується ефективність маркетингових стратегій, що використовуються у цій соціальній мережі, а також виклики, з якими стикаються журнали при адаптації до платформи. Досліджуються механізми залучення аудиторії, вплив контент-стратегії на охоплення та взаємодію з користувачами, а також роль інфлюенсерів у просуванні друкованих та цифрових видань.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.subjectTikTokuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectPRuk_UA
dc.subjectжурналиuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectконтент- стратегіяuk_UA
dc.subjectінфлюенсериuk_UA
dc.subjectвзаємодія з аудиторієюuk_UA
dc.titleРеклама та PR у TikTok для журналівuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Розташовується у зібраннях:Сучасний масмедійний простір: реалії та перспективи розвитку

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Maha.pdf300,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.