Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
                
    
    http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/36165| Название: | Загальна характеристика компетентнісної моделі майбутніх педагогів професійного навчання в умовах цифровізації | 
| Авторы: | Барладин, В. І. | 
| Библиографическое описание: | Барладин В. І. Загальна характеристика компетентнісної моделі майбутніх педагогів професійного навчання в умовах цифровізації // Освітній процес сьогодення: досягнення, виклики, перспективи : збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Тернопіль, 25 квітня 2025 року). Тернопіль : ТОКІППО, 2025. С. 214-216 | 
| Дата публикации: | 25-апр-2025 | 
| Издательство: | ТОКІППО | 
| Ключевые слова: | цифровізація майбутні педагоги професійного навчання студенти професійна освіта цифрові технології інноватизація | 
| Краткий осмотр (реферат): | Цифрова трансформація освіти ініціює зміни у складниках компетентнісної моделі випускників вищої школи, в тому числі педагогів професійного навчання. Вепоху цифрових медіа і персоналізованого контенту майбутні педагоги професійного навчання повинні освоїти новітні медіастратегії, розуміти і використовувати різноманітні цифрові технології. Основними навичками професійного розвитку педагогів професійного навчання в XXI столітті визначено : здатність до актуального пошуку; здатність передавати повноваження; інноваційність; здатність керувати онлайн-репутацією; спрямованість на безперервне навчання протягом усього життя. | 
| URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/36165 | 
| Располагается в коллекциях: | Публікації здобувачів вищої освіти | 
Файлы этого ресурса:
| Файл | Описание | Размер | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 9_Barladun.pdf | 473,64 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть | 
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

