Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/36715
Название: Вплив Тернопільського інституту удосконалення кваліфікації вчителів на функціонування освіти в області (1967–1969 рр.)
Другие названия: THE INFLUENCE OF THE TERNOPIL INSTITUTE FOR THE IMPROVEMENT OF TEACHER QUALIFICATIONS ON THE FUNCTIONING OF EDUCATION IN THE REGION (1967–1969)
Авторы: Кіцак, Володимир Миронович
Библиографическое описание: Кіцак В. Вплив Тернопільського інституту удосконалення кваліфікації вчителів на функціонування освіти в області (1967–1969 рр.) // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Історія. Одеса : Гельветика. 2024. Вип. 2. С. 77-84. DOI : https://doi.org/10.32782/2307-7778/2024.2.10
Дата публикации: 2024
Издательство: Гельветика
Ключевые слова: Тернопільський інститут удосконалення кваліфікації вчителів
Тернопільська область
методисти
кадри
ідеологія
Ternopil Institute for Teacher Qualification Improvement
Ternopil Region
methodologists
personnel
ideology
Серия/номер: Історія;
Краткий осмотр (реферат): Мета дослідження – проаналізувати вплив Тернопільського інституту удосконалення кваліфікації вчителів на розвиток і вдосконалення системи освіти в Тернопільській області упродовж 1967–1969 рр. Дослідити його вплив на професійне становлення педагогічних кадрів, впровадження методик викладання та організацію освітнього процесу. Визначити роль у підвищенні професійної компетентності учителів і вплив на якість освіти в регіоні. Методологія дослідження. У статті використовуються історико-педагогічний, системний та порівняльний методи. Зокрема, історико-педагогічний метод допомагає розглянути основні етапи діяльності Тернопільського інституту удосконалення кваліфікації вчителів (далі – ТІУКВ) упродовж 1967–1969 рр., виявити ключові аспекти його роботи в цей період, а також прослідкувати зміни в освітніх процесах області. Системний метод дозволяє аналізувати його діяльність як цілісну складову радянської системи освіти, що впливала на її функціонування в регіоні. Порівняльний метод використовувався для оцінки результатів роботи ТІУКВ, порівнюючи рівень кваліфікації педагогів та ефективність освітнього процесу до і після проведення курсів підвищення кваліфікації. Наукова новизна дослідження полягає у виявленні та систематизації впливу ТІУКВ на освітній процес в області упродовж 1967–1969 рр. Здійснено комплексний аналіз діяльності освітньої структури з позицій історико-педагогічного підходу, що дозволяє оцінити її внесок у підвищення професійної компетентності учителів. У статті розкрито основні аспекти взаємодії ТІУКВ з місцевими органами освіти та педагогами, що сприяло розвитку інноваційних підходів у навчально-виховній діяльності. До наукового вжитку залучено архівні матеріали, які раніше не публікувалися. Висновки. ТІУКВ відіграв значну роль у розвитку освіти у Тернопільській області в 1967–1969 рр.
The purpose of the study is to analyze the impact of the Ternopil Institute for the Improvement of Teacher Qualifications on the development and improvement of the education system in the Ternopil region during 1967–1969. To investigate its influence on the professional development of teaching staff, the implementation of teaching methods and the organization of the educational process. Determine the role in increasing the professional competence of teachers and the impact on the quality of education in the region. Research methodology. The article uses historical-pedagogical, systematic and comparative methods. In particular, the historical-pedagogical method helps to consider the main stages of activity of the Ternopil Institute for the Improvement of Teacher Qualifications (hereinafter – TIUKV) during 1967–1969, to identify key aspects of its work during this period, as well as to follow changes in the educational processes of the region. The system method allows analyzing its activity as an integral component of the Soviet education system, which influenced its functioning in the region. The comparative method was used to evaluate the results of the TIUKV, comparing the level of qualifications of teachers and the effectiveness of the educational process before and after the training courses. The scientific novelty of the study consists in the identification and systematization of the influence of TIUKV on the educational process in the region during 1967–1969. A comprehensive analysis of the activity of the educational structure from the standpoint of the historical-pedagogical approach was carried out, which allows us to assess its contribution to improving the professional competence of teachers. The article reveals the main aspects of the interaction of TIUKV with local education authorities and teachers, which contributed to the development of innovative approaches in educational activities. Archival materials that have not been published before are involved in scientific use. Conclusions. TIUKV played a significant role in the development of education in the Ternopil region in 1967–1969.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://journals.tnpu.ternopil.ua/index.php/history/article/view/1334
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/36715
ISSN: 2307-7778
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Історія. 2024. Вип. 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
12_KITSAK.pdf303,75 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.