Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/36827
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖулковський, Богдан Євгенович-
dc.date.accessioned2025-08-04T13:26:51Z-
dc.date.available2025-08-04T13:26:51Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЖулковський Б. Зарубіжні системи музичного виховання дошкільнят і молодших школярів // Початкова школа : щомісячний науково-методичний журнал. Київ : Початкова школа, 2017. № 12 (582) грудень. С. 48-51uk_UA
dc.identifier.issn0131-5358-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/36827-
dc.description.abstractПерехід від постіндустріального суспільства до інформаційного асоціюється з пошуком інноваційних технологій, у тому числі в сфері освіти. У багатьох країнах Європи, Америки, Близького і Далекого Сходу викристалізувалися оригінальні музично-дидактичні системи. Серед них відзначилися "Евритміка " Еміля Жак-Далькроза, “Релятивна сольмізація" Золтана Кодая, "Елементарне музикування" Карла Орфа, "Виховання талантів" Шінїчі Сузукі та "Аудіація" Едвіна Гордона. Ключові прийоми цих концепцій можуть благополучно впроваджуватися в українських школах, дошкільних та позашкільних установах.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПочаткова школаuk_UA
dc.subjectінноваціяuk_UA
dc.subjectсистемаuk_UA
dc.subjectметодuk_UA
dc.subjectмузичне мистецтвоuk_UA
dc.titleЗарубіжні системи музичного виховання дошкільнят і молодших школярівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zulkovsky_Poch_sh_2017_12.pdf2,24 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.